en fortsättning efter blogspot.

I min andra blogg hade jag börjar med att köra lite filmtips , veckansdrinktips nr2, lite musiktips och veckans mest spelade nr2. Så jag tänkte att jag skulle fortsätta med det här på bloggen as well. Dock tänkte jag att dom gamla tipsen inte behöver skrivas om här på bloggen utan länkar till dom istället, "nr2" är då andra veckans tips i den kategori som står framför men ja de kanske ni redan hade listat ut..

Annat än det har jag väl inte så mycket att säga för tillfället, men vet ni jag klarade nivå 68 på rebubbled, jag säger bara äntligen och hur går de för dig syrran med nivå 45 kommit därifrån ännu ?(; höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0