Jag längtar till sommaren!


Ja som fan faktiskt.
Jag tycker att jag lever mycket mer och på ett helt annat sätt när det är sommar än när det är vinter.
Till att börja med kan jag ju säga att på sommaren sover jag inte lika mycket och inte lika länge, jag är ute mycket mer på sommaren och ja nästan varje vaken stund spenderas ute (iallafall om det är väder till de)

kvällen:
Jag har spelat lite till, glott runder som man brukar, fått damp på BDB som bara cepar en massa med bildtexterna, sen har jag ätit lite cornflakes och satt där och fundera på att i majsväg jag gillar 'majscorn, majskolvar, popcorn, cornflakes, naturgodis plattarunda som är majssnacks' ja de är en hel massa och majs är nyttigt och gott (: hehe..
och samtidigt kollade jag på ett CSI avsnitt och gjorde suduko och lyssna på pappa som sov på andra sidan av soffan, och nu funderar jag på att kolla cold case och se om några nya avsnitt från serierna jag följer har kommit upp..

skulle även vilja ha lite nya musiktips till skivan jag egentligen skulle bränt idag, men jag kan ju också göra det på lördageftermiddag innan min 21årsfest börjar. Men ja palla, nu ska jag gräva ner mig under täcker så fort jag gjort klart allt annat, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0