uttag från blogspot.

 

'Min syn på kärleken!'



Jag tror inte att det finns en människa för alla här på jorden, nej för vet ni vad jag tror. Jag tror de finns fler åt en än bara en . För allting handlar om tajming och var man befinner sig.
Menar om min kärlek skulle finnas i Jönköping och jag aldrig åker dit, hur lätt är de då för mig att hitta min lyckliga kärlek. Exakt just därför tror jag att de finns fler, allting handlar om vem man kanske träffar först. Låter det inte ganska bra? Jag tycker det så därför håller jag mig till min teori.

Sen då, jag tror inte på evig kärlek. (kanske detta kan ha en del med mitt trassliga kärleksliv att göra de vet jag inte. ) Men jag tror verkligen inte att kärleken är den samma alltid, jag tror den vissnar. Ens känslor svalnar och i vissa fall kanske man bara håller ihopa för man har så mycke gemensamt, som att man kanske startat en familj och sånt som håller ihopa en . Sen tror jag ju inte heller att efter 60 år tillsammans att man fortfarande kan vara kära. Jag ser de som omöjligt. Men mina åsikter kanske också är som dom är pga att jag själv aldrig varit riktigt kär.

Jag saknar en del av de mänskliga livet, men va kan jag göra. Skratta åt de och gå vidare.
Diskutera de är jag trött på, för jag är trött på folk som säger att jag är så ung. Jag är fan snart 21år. Men vet ni, jag klarar mig så mycket bättre utan ändå. För så fort något händer så blir de ändå bara jag som mår dåligt av de, så då kan jag lika gärna skita i de.

skrivet: 2009-01-22 kl: 00.21
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0