Att göra idag!

* Jag ska skriva en packningslista inför lisebergstrippen imorgon.
* Sen ska jag då självklart också packa ner allt som står på lappen.
* Jag ska dammsuga mitt rum.
* Ta upp tvätten från källaren, hänga upp den och sen lägga in i garderoben.
* Leta fram tält och grejer som behövs till de tillsammans med någons hjälp. (den som finns till hands)
* Jag ska (om jag orkar) tvätta framrutan på bilen så vi inte riskerar att köra av vägen om solens strålar kommer fram.
(om jag ändå är ifarten kanske jag tvättar hela bilen, men de ska vi knappas förvänta oss hahahah).
* Jag ska äta middag.
* Kanske ut och ta lite kort, eller kanske bara gå någon runda eller nått (eftersom jag missar ännu en fotbollsträning)
* Tanka bilen så att vi har bensin till vår lilla tripp till GBG.
* Duscha.
* Panta flaskorna från bilen.

Ja det var väl de mesta som ska göras, kommer stryka över sakerna en efter en när dom blir klara (om dom blir klarar^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0