Dagen.

Jaha, jag har egentligen inte så mycket att skriva så jag skriver väl det som finns att skriva i korta drag sen är det över.

Mami & Papi kom hem med tvn och efter det så satt jag väl här lite till sen började mami & Angelika på middagen medans papi, brushan och My åkte till HBG för att hämta hem ännu en sak. Denna gången behövdes ett släp.

Minisyrran blev ledsen för hon trodde att mellansyrran skulle få en dator och ny dataskärm (inte för jag ser kopplingen med att behöva ett släp o så men iallafall). Sen kom dom hem och vi packade upp lådan och Angelika blev nog ändå ganska glad och överraskad, där hade dom köpt hennes tidiga 15års present (hon fyller år i sept). En röd eu-moped.

Middagen blev klar och jag åt och blev proppmätt, inte så bra för jag blev halvt om halvt illamående :S blääärk. Sen har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik samt ränt ut för att se hur det går med ihopa sättningen av mopeden (som inte verkar gå så bra då saker & ting inte riktigt går deras väg haha).

Tvn är fortfarande i lådan och kanske kommer vara det ikväll men va gör de? Jag tror inte jag lär få plats i soffan när den väl kommer på väggen ändå. Menar då vill ALLA i familjen kolla på film här nere, för det köptes även en dvd-spelare med usb uttag så nu kan man glo på filmerna som ligger på datorn på tvn utan att bränna över. Väldigt smart kan jag tycka :D hehe.

Hmm, mycket mer finns nog inte att säga. Sandra ringde förut och jag ska inte glömma att ta med den lilla röda båten till dom på fredag så dom kan förvara dricka där i. Det är väldigt smart faktiskt, att förvara dricka i kallt vatten. mm mm mm.

Har dessutom äntligen fått hem 99times låten som jag inte kan hitta normal (utan live) på youtube så fick fixa den från piratebay istället. Gick ju lika bra, eller ja bättre gick de ju ändå.. så är det.

That's it for now, have a nice one.


Kommentarer
Postat av: linneagrahn

SV: jaa låten är sjukt bra ! :)

2009-07-14 @ 20:05:37
URL: http://linneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0