Denna lillördag!

Fönstret är öppet på maxhaspen och det kommer små sköna vindar ibland. För i mitt rum saknas ju fläkt vilket egentligen hade varit sommarens bästa uppsättning. Musiken spelas genom högtalarna och smuttar på min andra cider. Det är inte alltid så ensamt att dricka själv som man kan tro, om man har lite sällskap på tråden vill säg (:

Har fortfarande en liten röra på rummet som inte är uppstädat men det gör ingenting, kan ta det imorgon! Men sängen ska iallafall snart bäddas så att jag kan lägga mig och glo på någon film tills jag somnar, ska vara chaffis åt min mellansyrra imorgon vid tolv så behöver mina timmar (; hehe..

Nej får väl springa upp och hjälpa töserna att slå bålgetingen som kommit in, sån räddare i nöden jag är. Eller bara en snäll storasyster? idk.

Men godkväll iallafall (:

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-07-01 @ 23:08:53
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0