En dag på familia vs. city gross.

Drog till City Gross & Familia med familjen innan i middags, drog in i dom flesta intressanta affärerna på famila i hopp om att hitta en 'Ytteröverdel' till kvällens festerier men icke. Jag hittade ingenting dock kom jag därifrån med ett nytt underklädesset som nog blir månadens bästa köp haha ..

Sen in på City gross där jag fick tag på sånt spray till håret som man har innan man fönar och plattar. Skyddande spray som också är en bra investering då jag nästan alltid fönar håret efter jag duschat. Vet ju att de sliter men gör också håret finare och luftigare så... Tog allt vi skulle ha där sen stack vi därifrån och inom Klippan där det blev Stigs Auto, Skrädderisak, Systemet och Storköpet.

Nu är vi äntligen hemma igen vilket är väldigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0