Ett nytt husdjur!

Har precis kollat på film, den hette choke och handlade om en sexmissbrukare som går på möten för att komma över sitt beroende samtidigt som han försöker få reda på sitt ursprung från sin dementa mamma. Hans ena hobby var också att bedra folk genom att typ sätta mat i halsen för att dom senare skulle känna en beskyddandekänsla, och att han då kände sig älskad. Den var ganska rörig i början kan jag tycka och jag tyckte inte den var mega bra men den är väl sevärd så den får betyg 3/5 blööbies..

Och precis efter att jag sett klart filmen skulle jag resa mig från sängen och gå hit, då såg jag en sån halvstor svart skalbagge på min soffa så fick ta upp den i handen och slänga ut den genom fönstret (ööh känns så jävla äckligt med dens små äckliga fötter trampandes i min hand brrrrr).

Ska snart starta en ny film och så kommer troligen kvällen fortsätta så för mycket annat orkar jag inte, ska dock gå och leta upp något gott att dricka för blev mega mycket törstig nu , just i  förra sekunden .. mmm dricka ^^,

Aja har inte så mycket vettigt att skriva så godkväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0