Förberedelser!

Jag brushan och My åkte till Öa innan för att tanka bilen och panta alla mina flaskor på Coop, jävla tid tog det och inte tog maskinen alla flaskor heller så vi fick åka till netto och ta dom sista och tur var väl de för de va annars nästan 45kronor i sjön^^ hihi.. Sen körde vi hem till My så att hon kunde hämta deras tält sen körde vi hem igen.

Nu håller vi på att sätta upp vårt tält för vi kom på att två tält kostar nog mer så lika bra att ta de stora tältet så nu ska vi se hur man gör för att få upp det så vi klarar de imorgon ^^, haha.. Men känns skönt, ska packa ihopa alla grejer senare och lägga ut i bilen.

Ja jag undrar hur vi ska komma upp imorgon hahahah. Men det ska vi ju, jag ska lägga mig tidigt ikväll, försöka iaf (;

Kommentarer
Postat av: gabbi

hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-07-08 @ 22:30:41
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0