Första Juli!

Hade tänkt o gå ut förut. Solen var framme men jag hann inte ens röra mig innan molnen var framme så jag la mig på soffan ett tag istället, höll på att somna när telefonen ringde och då var det min morbror som jag prata med ett litet tag sen la vi på och jag började städa istället.

Sen började helt plötsligt att regna och åskan kom över vårt lilla hus. Jag städade och flyttade möbler för fulla muggar, var uppe och skrek lite på syskonen att dom också skulle städa, sen började jag även på maten. Herregud va jag blev varm. Svetten rann nästan, vet inte hur varmt det är på mitt rum men lovar att de är närmare 30 och de blir minsann inte kyligare heller :S waah..

Nu är alla möbler ställda där dom ska och dammsugat och skurat av damm har jag gjort. Ska slänga ut sängborden sen men just nu får de stå som de står för jag orkar inte mer. Ska renbädda sängen men just nu har jag lust att bara slänga mig på sängen och fetdäcka. Dock inte den skönaste landningen för de är fullt med saker i hela sängen typ. haha. Inte lätt :P

Det är som sagt konfirmation för min nästyngsta syster på lördag, därför den stora städningen överallt. Dock har jag egentligen skullat göra mobleringen för ett bra tag sen bara inte fått tummarna loss föräns igår när vi började smått med hyllorna. (som förövrigt är uppe och fyllda nu)

Har blivit lite mer golv yta i mitten men det är väl en saligröra fortfarande, äsch jag trivs. Mitt rum speglar mitt liv, rörigt ... But I kinda like it (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0