Fråglista!

Hur gammal är du om fem år?

26 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

hela familjen faktiskt.

3. Hur lång är du?

ca 160cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Bring it on - into the win.

5. Vem ringde du senast?

Sandra.

6. Vem ringde dig senast?

Pappa (men d missade jag), annars lillsyrran A.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Leveransraport (; haha..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka mess helt klart, do not like to talk in the phone so much..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

för någon timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du?

blå gröna (skiftar i ljuset)

12. När vaknade du i dag?

vet inte exakt, men gick upp runt 11.

13. Vilken är din favoritjulsång?

Vet inte..

14. Vilken är din favoritplats?

Sängen (; Eller nere vid bäcken (:

15. Vilken plats föredrar du minst?

Frysen (; ganska kallt och hårt med massa frysgrejer:P (ja försökte får ac därifrån härom dagen)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Långt fram i min karriär jämfört med nu, hoppas jag verkligen!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

mörkret och monstret under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Jag skrattade senast vid matbordet..

19. Hur stor är din säng?

160x180 tror jag?

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Oftast i tshirt o trosor, ibland även i boxerkallingar (:

22. Hur många kuddar har du i sängen?

4st. en att ha huvet på plus en bakom den som ej används. två till sovgästerna och en kramkudde (;

23. Hur många landskap har du bott i?

Här jag bor nu..

24. Vilka städer har du bott i?

Pp, men även Borovets när jag jobbade i Bulgarien.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor eller strumpor (eller barfota på stranden)

26. Är du social?

Ja de tycker jag.

27. Vilken är din favoritglass?

Triple chocolate på sibylla i klippan (;

28. Vilken är din favoritefterrätt?

kladdkaka?

29. Tycker du om kinamat?

Det är gott (:

30. Tycker du om kaffe?

Nja bara med massa socker & lite mjölk..

31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk om det blir någon frukost.

32. Sover du på någon särskild sida?

Rullar runder.

33. Kan du spela poker?

Texas hold'em är roligt och kan d ganska så.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Kan vara trevligt ibland (:

35. Är du en beroendemänniska?

Nja beror på innebörden, är inte beroende av människor men kanske av saker så som min dator & musik.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja, fast jag fyller år 29 feb så har jag en barndomsvän som föddes 14min efter mig (;

37. Vill du ha barn?

Självklart, men det dröjer .

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska (och kunde tyska förut men d är bortglömt)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Poolen bakom vårt hus.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Helst och helst, de blir mest på dricka o mat?

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja victoria secret smyckena har ju värde, men sen finns d dom som har ett annat typ av värde..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Gossip Girl, 90210 (moderna) osv osv..

44. Kan du rulla med tungan?

Ja :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Finns nog några stycken på den fronten faktiskt (;

46. Sover du med gosedjur?

Nej, har min kramkudde (;

47. Vad har du för ringsignal?

Hey there delilah.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma har säkert sparat några.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En kamera påse.

50. Flirtar du mycket?

En del av min personlighet.

51. Kan du byta olja på bilen?

Aldrig testat men jo de tror jag nog.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Håller på med Twilight's sista bok men segar då jag inte vill att den ska ta slut (;

54. Läser du dagstidningen?

Ibland.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Haha, ja senast idag påväg hem från donken :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Frågor.

59. När var du i kyrkan senast?

vet jag faktiskt inte. hmm.. skulle gått imorgon men blir nog inte så. Stannar hemma o förbereder ist.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Agneta, speciellt när hon försökte va rolig. Eller BAMBI (;

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Flera nätter i rad, tälta ofta när jag var yngre (:

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

idk ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0