Glädjetårar.

HEJ VÄRLDENS GLADASTE MY ÄR HÄR ((:

Kollade igenom mailen som jag brukar och såg att ett var svar från ett av jobben jag sökte härom veckan. Tänkte det är väl som vanligt "Tack för din ansökan, vi hör av oss om det är aktuellt!", men sparade ändå de till sist.
När jag öppnade det stod det "Tack för din ansökan, har du möjlighet att komma ner och presentera dig......." Jag läste texten om och om för att va på säkra sidan att jag inte missförstått sen började jag att böla, sprang in till brushan och my berättade vad som hänt med gråten i halsen, skicka iväg ett sms till pappa som sen ringde upp mig så berättade jag och sen berätta allt för syrran när hon kom ner.

Jag är lyckligast på jorden för denna lilla sak. Säkert lite överdrivet i era ögon men jag tror inte ni riktigt förstår hur jag känner. Jag svävar på moln bara av att få ett sånt possitivt svar då jag aldrig fått det förut, jag har heller aldrig varit på arbetsintervju så bara de kommer bli ett helvete, men jag hoppas för allt i världen att det går bra, att jag klarar mig igenom de och att jag kan få jobbet. Jag vill verkligen verkligen verkligen! (: HAPPYFACE ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0