God kvällsing!

La mig på soffan, dock fick jag inte starta någon film eller så nej för mami låg där redan, sen kom papi och sen ville jag ha glass sen blev det värsta samlingsplatsen i tvrummet då lillebror & My också kom dit och käkade glass och fruktsallad. Så när På heder & samvete sluta så begav jag mig därifrån.

Fast innan dess så matade jag Zindy med min överblivna glass till mami&papi fick nog. Dom gillade nog inte att jag gjorde det i tvrummet men vadå? Jag gillar att fjäska för Zindy ihopp om att hon ska gilla mig mer, och vilja kela när jag vill osv (; hehe.. För hon är världens sötaste, ska försöka ta lite nya bilder på henne snart. Fina bilder (:

Något solsken har jag fortfarande inte fått, istället så kom en liten regnskur. Inte så att jag egentligen blir överraskad för det är väl självklart att det regnar när det är sommar i Sverige?

nej nu ska jag glo runt lite, kanske spela också. Well vi får se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0