Goodie-bandodie..

Så har precis avslutat mitt lilla samtal med Sandra, fast mycket klokare blev vi nog ifs inte så vi ska höras imorgon igen:P haha. Men vi fick iallafall prata lite och kom överfund med att det inte gått så långt tid sen vi sågs ändå kändes det som en evighet. Konstigt de dära (;

Innan samtalet så skulle jag ner och ta min tvätt & hörde röster utanför och då var det mami,papi och grannarna som gick en rundvisning i mörkret och kollade vår tomt så stod där en liten sväng och pratade med dom sen gick jag in.

Blivit myggbeten något fruktansvärt på mina ben, kliar som fasen och jävligt jobbigt ^^, haha..

Nu ska jag läsa och spela lite till sen blir det väl snart sängen. Ska ju orka med dom där busiga barnen imorgon (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0