Huset för oss själva.

Nu är det ff & ts vilket innebär att mami, papi & töserna har begett sig iväg på sin lilla semster. Det är ingen som vet hur länge dom blir borta, inte ens dom själva. Men typ 2-4 dagar så vi får väl hoppas dom får kul. Dom ska åka upp till vår barndomssemesterort för när jag själv var liten åkte vi alltid till gränna och campa någondag.

Vaknade av att pappa kom in med lite pengar & bensinkortet så jag kan tanka lilla Dagge, sen gick jag upp medans dom packade in dom sista sakerna i bilen. Papi fick ta en fedestor fästing från Zindy. Alltså det är något som äcklar mig så är de fästingar och de kvittar vilken storlek det är på dom, fett äckliga ändå. örk.

Ska lägga mig på soffan & glo film nu, va annat kan man göra denna tiden på dygnet när solen är långt långt borta? exakt (; Nej men ha en trevlig söndag även om jag råka kryssa den dagen i kalendern nu för jag trodde de va måndag men iallafall (: have a nice day! (:


Kommentarer
Postat av: prinsen ♥

Hejsan :) Vill du bli veckans blogg? Jag väljer idag! :D Kolla in min blogg för mer info!!



Kram.

2009-07-19 @ 11:49:37
URL: http://prinsensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0