Med det bra kommer något dåligt.

Har nu fått min exakta tid och är faktiskt väldigt uppspelt över det, jag är nervös och helt hyper. Vet inte vad som väntar, vad jag ska göra för att få det att bli bra eller något. Allt är ovisst och det skrämmer mig. Men ändå kommer tankar i huvudet över att jag borde klara det för mina papper är inte speciellt starka, kommer jag så långt borde jag klara hela vägen. Jag verkligen borde. Jag vill. Jag måste.

Men som alltid kan man inte få kakan och äta den med. En planering har börjat, en dålig sådan. En tårframkallande sådan, du kommer att fatta allting innan det hunnit bli av. Nej men mina ord stannar i mitt huvud. Ända jag kan säga är att jag vill pausa tiden och bara va...

[edit]
kanske du inte alls kommer hinna fatta, vad jag ist önskade var att jag fortfarande var ett litet barn så att jag också slapp fatta vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0