Motionera fingrarna.

Skrev precis ett ganska så långt inlägg, bara skrev av mig en hel massa om saker som finns i mitt huvud. När jag tyckt jag skrivit tillräckligt mycket så deletade jag det och nu är jag fit for fight att skriva så ni får läsa (:

Körde och plockade upp lillebror sen körde vi till Klippan och besiktiga lilla Rost-Dagge. Jodå den gick igenom så papi hade gjort ett bra jobb. Tur för han, hade varit pinsamt annars (; hehe. Sen körde vi hemåt igen. Gick över till grannen där papi stod och hjälpte dom så berätta jag hur det gick och sen gick jag in igen.

Trött... (men det är inget ovanligt) Hade kunnat somna på fem röda om jag lagt mig på sängen, vilket jag ifs vill göra. Inte sova kanske men ligga i sängen som en död fisk hade också lockat kan jag säga ^^, Men måste ta något att äta nu, mår illa igen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0