Motivation.

Det är den viktigaste saken att ha ifall man vill ha något gjort i detta liv. Jag skulle så gärna vilja göra många saker. Speciellt orka röra på mig, men i denna värmen är det omöjligt, så hur fotbollen ska gå i sommar det är ett stort frågetecken helt ärligt. För jag blir helt jävla slutkörd i kropp&huvud när vädret är såhär. Men är det soligt ute måste man passa på och vara ute och sola och bara va, även om man sen skulle kunna somna på fem röda (;

Idag har jag suttit och skrivit ut några jobbannonser, jag hade tänkt uppdatera mitt cv och sen bara masssända en massa ansökningar. Ja jag ska skicka iväg minst 10 jobbsökningar idag. Minst. Jag vill fan ha ett jobb så då ska jag få ett också, annars är det rätt så taskigt faktiskt! Allting handlar om kontakter, de va så jag fick mitt förra jobb. Bg-resan hade aldrig hänt om jag aldrig träffat Daniel och hållt kontakten med honom. Dock fick jag ju gillebagaren pga mig själv så ibland behöver man kanske bara tur? idk.

Men men. Bilderna från konfirmationen kommer kanske också upp på FB ikväll, får väl se. Mår smått illa men det går väl över hoppas jag. Trevlig kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0