Movie-time, with myself!


Sen någon timme tillbaka har jag spenderat min tid i sängen, kollade först på Bring it on 3 - all or nothing som du kan läsa om här. Och nyss så startade jag 4an  - Into the win. Har redan sett alla Bring it on förut men det var längesen så passar på att se dom igen när dataskärmen är som den är .. Dessutom tycker jag att cheerleading är riktigt coolt och har velat hålla på med det när jag var yngre men trodde inte att det fanns i Sverige, vilket jag vet i dagsläget att det faktiskt finns. men men ..

Nu beger jag mig och förhoppningsvis så somnar jag senare. Så godnatt sköningar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0