Onsdag dagen före liseberg.

Har skrivit min lilla packlista nu fast jag tror nog det kommer tillkomma fler saker senare, sånt man kommer på i efterhand. Skickade även iväg ett mess till brushan för att se så att dom verkligen skulle hem idag, palla hämta dom i Öa imorgonbitti, njae..

Sen gick jag ut och tvätta av min framruta invändigt men tror nog inte att det blev så mycket bättre än förut :S Ska fylla på spolarvätska när brushan o pappa är hemma så får någon av dom hjälpa mig (troligen lillebror). Jo jag hade säkert klarat av att göra de själv eftersom att jag fortfarande minns var och vad man ska fylla men jag vill kanske inte riskera något (; Är det sexigt med bilkunniga tjejer? (jag är inte med i den kategorin nej)

Sen har jag dammsugat rummet och tagit en skön dusch. Sitter här nu med handduk i håret och lyssnar på musik. Ska snart upp och ta ett litet snack med töserna, aja jag ska bara fråga ifall dom har en bag jag kan ha mina saker i, för jag vet inte var min tagit vägen hehe.. Sen får vi väl se om det är så lönt att ta det stora tältet eller vi tar fyramanatältet, vi får se. Jag pillar inte med de föräns dom andra är hemma och kommer med sina åsikter (:

Vad jag undrar är självfallet, kommer vi komma upp och lämna huset åtta imorgonbitti? haha troligen inte.
Nej nu ska jag fortsätta här. IMORGON BÄR DET AV TILL GBG.



Nu kör vi på en dagens fråga också,
 om du gillar karuseller vilken är din favorit? (:

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du ändrar height till 25! :) Ska du göra senare idag då?

2009-07-08 @ 17:02:41
URL: http://ellenm.blogg.se/
Postat av: sopkvasten

Ha det jättebra i Göteborg

2009-07-08 @ 18:59:35
URL: http://spaces.msn.com
Postat av: mysaan

Tack sopkvasten det ska vi ha :D

2009-07-08 @ 20:05:50
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0