Paul Blart Mall Cop - Filmrecension.


Paul, en arbetande, singelpappa från förorten, försöker få ekonomin att gå ihop genom att extraknäcka som vakt i en galleria i New Jersey. Det är ett jobb som han tar riktigt seriöst och när tomtens nissar genomför en kupp och stänger ner hela gallerian samt tar gisslan där en av dem råkar vara Pauls dotter, då är det upp till bevis för New Jerseys bästa galleri-snut att rädda dagen.

Jag tyckte att filmen var väldigt rolig faktiskt, fick mig en hel del skratt igenom hela filmen och det höll sig till slutet vilket det inte alltid gör. Visserligen kanske man kunde förutse lite men det brukar vara så med dom flesta filmer men den var ändå värd 4/5 blööbies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0