pöh redan varm!


Angelika, Desiree och Mysaan

Vaknade innan och dog av värmeslag fick slänga av mitt täcke och sova med ett påslakan typ. Sen när jag vaknade nästa gång låg jag minsann under täcket igen (hur gick d till?). Sen fick jag medelande av mellanssyrran att hämtplatsen var någon annanstans. Jag ställde klockan på elva så jag kunde sova ut men icke. Kvart i elva ringde lillasyster A och sa att dom slutat för dagen så jag körde ner till byn och hämtade henne..

Nu sitter jag här och funderar på vad jag sak göra, när jag körde hemåt kände jag för att sticka och springa någonstans men om ni känner mig vet ni hur lat jag är och that's never gonna happen:P Men svettas gör jag så kanske om man skulle våga sig ner i poolen? Hade varit himla gott faktiskt!

Ska smörja in mig nu sen ska jag ut iallafall, njuta av solen när den är här. Får se om det är fotboll ikväll, får se om man pallar för man orkar minsann inte mycket i denna värmen. And I love it, alltså värmen inte att man latar sig mer:P hehe..

Take care!

Kommentarer
Postat av: myrann

Jo petra tar nog den. För jag känner att det är inte ofta bara jag och mamma kan sitta och mysa... så petra tar nog den. hoppas det är okej. :)

2009-07-02 @ 12:29:30
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0