Söndag, och slutet på denna vecka.

Vaknade vid kvart i 12 idag av att jag hörde mobilen vibrera men kunde inte hitta den så hade den glidit ner mellan madrassen och själva sängstommen så jag försökte fiska upp den därifrån och Sandra vaknade till liv och skulle nog hjälpa mig men då fick jag tag i den och svarade. Gick upp och klädde på oss och snackade och kelade med kisungarna sen åkte Sandra och handla med sin mamma medans jag väntade på daddy som skulle komma och hämta mig.

Så åkte vi hem och pappa började på middagen direkt typ. Vi åt fläskfilé idag, mums så himla gott :D  Sen har jag inte gjort så mycket idag, fixat lite bilder i picnik och glott runder, ätit middag, varit ute lite nu på kvällskvisten och ja inte så mycket mer faktiskt. Ska nog slappa vidare sen med sängen, och några avsnitt från någon serie, känns väldigt lockande iallafall hehe (:

Här har vi dessutom veckans nykomling:
 
Hittade låten för bara en stund sen och gillade den direkt. Mums (; hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0