Två nykomlingar i filmsamlingen.


Först har vi walled in, en skräckfilm där Mischa Barton (från OC) är med i, handling och omdömme kommer efter jag sett filmen. Orkar du dock inte vänta kan du ju alltid klicka på länken här och läsa.


och andra filmen blir Van the man som man blev tipsad om att se, kan dock inte se denna föräns jag har ny bildskärm för ljuset var alldeles för mörkt :S BAH vill ha ny bildskärm till datorn nu... Detta är en collage-film och vill ni läsa om den, klicka här.

Finns det någon film du skulle vilja tipsa om är det bara att kommentera, jag är filmslukare och brukar gilla dom flesta filmer (förutom star wars & zombie filmer). Min favoritgenre är självklart Rysare/skräckfilmer men även komedi & tecknat/animerat. Så smaken är ganska så bred och jag har ganska mycket fritid att spendera på just att kolla film så tipsen uppskattas väldigt mycket (;

Nu ska jag bege mig, men trevligkväll allesammans! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0