Vilket väder.

Regnet öser ner utanför mitt fönster och man hör hur hårt det träffar tältduken och landar på marken. Känns nästan som det är sekunder ifrån att börja åska men det hoppas vi inte på, absolut inte..

Somnade någongång där mellan halv fem och fem imorse vilket resulterade i att jag inte gick upp föräns halv ett idag, med nöd och näppa. Det ringde på dörren för andra gången så va tvungen att gå upp och göra något åt det, sen startade jag en film som jag sedan gick ifrån. För har suttit och spelat lite Bejeweled Blitz på FB.

Samt pratat lite i telefon, tack och lov ordnade de sig med skjuts och sånt för tjejerna så dom kommer hit runt halv sju kanske. Blir nog mysigt, ska se om jag kan få hem någon mer rolig film så dom får mer att välja på. Sen ska vi iväg och handla också, köpa hem popcorn och sånt. Kanske även pizza för det tjatade lillebror om igårkväll men vi får se..

Nu har regnskuren dragit sig bortåt lite, men kommer säkert på besök snart igen. Aja trevlig start på veckan, not.

Kommentarer
Postat av: gabbi

jodå tack, min helg har varit bra :) har varit på bio och umgåtts lite med vänner. dock har man inte haft något tur med vädret ? hoppas din också har varit kanonbra?

2009-07-20 @ 18:44:14
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0