Ännu en härligt solig dag (:

Gick upp tjugo över elva idag, fick lite sovmorgon men det förtjäna jag efter den sena natten (: hehe.. Somnade till Grey's Anatomy och drömde konstiga drömmar. Vaknade och ville egentligen bara sova vidare men såg klart Grey's avsnittet sen gick jag upp och satte mig vid datorn ofc ^^,

Sen blev det frukost där runt halv ett tiden, en macka med prickekorv (: Sen har jag suttit och lagt in dom sista midsommarbilderna på FB och lagt upp helgens bilder på datorn. Håller på att signa dom just nu så snart är dom också uppe :D

Gick ut i solen ett tag också, "filten" låg välder långt åt höger så man kunde se en från vägen så jag ställde en cykel med ett lakan som hände över och satte fast den med tvättklämmor sen kunde jag ligga där i bara stringstrosor och steka ett tag. Sen blev det lite varmt och jobbigt så jag gick in efter typ en timme och hoppade i duschen och nu sitter jag här igen.

Har en hallon och jordgubbs smoothie bredvid mig som syrran gjorde. Den är uppfriskande men en aning sur, men något socker ska man ju inte hälla i då förstörs det ju. De nyttiga som syrran sa hehe..

Musiken strömmar ur högtalarna och jag är allmänt glad. Älskar soligt väder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0