åttahundra grader.

Vaknade vid sju imorse, behövde verkligen gå på toaletten. Där har vi problemet med att bara ha en toalett i ett sånt här stort hus med så många människor, speciellt när man har en daddy som alltid badar på morgonen. Gick o la mig, höll mig och sen kunde jag somna. När jag vaknade ett tag efter var det värsta bastun i rummet. Solen går upp och lyser rätt in i mitt fönster, så blir ganska så varmt.

Nu är man vaken och ska snart köra ner lillasyster A till konfasaket, sen kanske man kan börja spendera tid ute? Solen är uppe och det såg ut att vara 18grader i skuggan (på andra sidan huset). Aja, nu ska jag börja packa in oss i bilen sen får vi se va dagen har att bjuda på.

Njut av det fina vädret nu! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0