Busybusy..

Känns som det är mycket som har hänt dom senaste dagarna. Ända sen i måndags förra veckan tycker jag att jag gjort något vettigt nästan varje dag. Men mycket har väl med träningen att göra också. Tack vare att jag tränar fotboll så går veckorna så fort för man iaf gör något två gånger i veckan.

Fast nu har jag ju varit barnvakt lite, kört runder på folk, varit iväg och handlat med mami twice, så det har varit rullning, fart och fläkt ganska mycket nu. Det känns faktiskt väldigt bra. Speciellt då jag inte sover bort dagarna längre.
Lägger mig fortfarande inte före tolv men jag kommer alltid upp runt elva snåret och det känns kanon bra.

I like this ..

Imorgon har jag fått något nytt på schemat. Jag ska åka och handla lite blommor med farmor. Åker dit runt halv 11-11 snåret så är jag väl borta en timme eller något sen kommer d bli så att man ska göra sig iordning och sånt för vid halv 5 tror jag vi skulle vara i Örkelljunga och fira min kusins Student. Blir nog en hektiskdag imorgon också.

men jag gillar det lite ändå (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0