Dumt planerat ..

Var och snacka med pappa om lite allt möjligt om jobb jag tänkt söka, planen för denna månaden med att jag inte ska betala ett öre för dricka så jag skulle alltså inte dricka något, om min smärta och lite annat så kommer Kurt och säger :
"Hur blir det på midsommar då?"
Fck.. Visste inte att de va denna månaden, men ja vi får se. Jag klarar nog av att inte dricka men ja som sagt väldigt dumt planerat. Men jag behöver vara fri från drickan pga pengabrist och kroppen tar stryck av va d nu är den inte mår bra av..

.. men nu middag. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0