En härlig tisdag!

Visst det har varit en del moln på himlen och det har blåst en aning mer än dom senaste dagarna men det har ändå varit härligt. Legat och läst har jag gjort ett tag, busat med Zindy och snackat med My. Lurade minisyrran att röra vattnet och hon fick en stöt hahahaha...

Har en söt video på Zindy när hon skäller, för hon är ju knas. Den kommer upp på min andra blogg sen för som jag skrivit förut så lägger jag inte upp personliga videos på denna bloggen då man måste lägga upp d på youtube och de vill jag verkligen inte. Mina videos är mina..

Har precis ätit lite middag tillsammans med familjen, tänk hela familjen var minsann samlad. Och de händer nästan aldrig. Alltid någons om äter någonstans eller redan ätit på jobb osv.. Men de är ju alltid mysigt (: hihi..

Pappa gav mig nästan en hjärtinfarkt innan.. Jag och My stod vid poolen när A och D va där i och badade så höll pappa på att skulla dra upp en buske med gräsklipparen sen kommer mamma ut på trappan i panik "My kom och hjälp för helvete, han har trillat" ....

Ni ska bara veta vilka bilder som flög upp i huvudet på mig. Att pappa låg mosad under åkegräsklipparen och grejer.
 
Sen när vi sprungit fram så hade gräsklipparen typ ställt sig rätt upp med bakhjulen ner och där låg pappa i typ sittande ställning jämt till gräsklipparen hans skärsår på fingret hade gått upp så de bloa lite men så skrattar han. Ja de första jag gör när jag ser han är dock också att skratta. Men fy fan va rädd jag var först.

Jävla pappa! Du får inte skrämmas så.. Slutet gott allting gott. Sen berätta vi klart d för min morbror när han kom, han sa de va dålig stil att vi inte filmat och lagt upp på youtube eller sån funnyvideos och vunnit pengar haha. Nej nog om detta...

Om en timme är det dags att åka och samlas på Statoil, fotbollsträning idag, och några joggingbyxor blir de inte idag. Njae är nog en aning för varmt för de , eller? ^^, Men ja blir nog bra, kommer svettas som en gris men skit i de! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0