Godförmiddag!

Idag är jag helt jävla död. Vaknade och hade ont i ryggen, sovit helt wierd i guess. Behöver en ny säng, så är det bara men det får ju vänta ett tag till .. Solen lyser uppe på himlen, blåser gör det också så det är väl inte riktigt lika härligt som igår men det är ju fortfarande nice.

Ska ut sen, snart. Kommer somna ute i solen så jag har smörjt in ansiktet för där är ju färg (och förstår inte hur). Ska smörja in axlarna också sen ut och glassa! mmmmm.. Glass (; Hade varit gott, men orkar jag inte äta såhär tidigt direkt.
Nej nu räcker det med the small talk för nu ska jag bege mig.

Have a nice day! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0