Godkväll i stugan..

Väldigt skönt, jag tappade upp vatten i badkaret (dock visste jag inte att de va sååå varmt). Hoppade i och brände fötterna först, men aja vande sig snabbt. Skrubbade, och bara njöt ett tag och sen vira jag en handduk om mig, slängde smutstvätten i tvättkorgen. Smörjde in benen och armarna med en lotion och tvätta ansiktet och smörjde in de med en annan lotion. Känner mig väldigt avslappnad just nu faktiskt..

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på något och bara ta det lugnt. Inandas sömnen och somna kanske?
Well det får nog vänta, jag är online-"fönstershopping" sugen (; hihi.. Glöm inte att jag behöver er hjälp att välja nr (inlägget nedanför)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå vad sugen jag blev på att bada :) Ibland är det så skönt att bara ha en ta-hand-om-mig-själv-dag. Det brukar jag ha ibland och det är då jag mår som bäst. Blev sugen på att ha det nu också. Men då måste jag städa först för då blir det ännu härligare hehe. Ja, får se.

Alla klänningarna var lika flaschiga :) Jag har ju börjat gilla cerise, men de andra var grymma dom också :)

2009-06-10 @ 10:53:31
URL: http://hundramil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0