Godmiddag!

Sen imorse har egentligen inte mycket hänt men ändå inte vat helt dött.
Jag satt ett tag och pillade och sen la jag mig i sängen och kollade på CSI NY.
Slumrade till lite där och drömde väldigt heta drömmar, så när jag vaknade så försökte jag somna om.
Gick inte så satte mig vid datorn och knopade lite till..

Ringde på dörren och där stod Morfar och min morbror Masse, dom skulle bara inom på en snabbvisit och låna lite olja så blev inte så mycket prat. Min morbror frågade dock lite om jobb som alltid när han kommer. Kul när dom bryr sig, fast lite tråkigt när man alltid får ge samma svar. Ska dock nog höra av mig till Gillebagaren igen, se om dom har något tills jag hittar något bättre. Behöver ju pengar..

Sen satte jag mig och klistra in alla koder på bloggen och här ser ni hur de ser ut just nu. Ska dock ändra headern sen för den är ju bara kass. Men orkar inte just nu..

Hade tänkt gå ut för solen skiner ju här utanför, inga moln va jag kan se genom fönstret men det blåser något fruktansvärt så jag väntar och ser.. Men hade iallafall tänkt klä på mig och äta den där efterlängtade frukosten nu! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0