Halvt slut!

Mamma väckte mig innan hon åkte till jobbet, fast det kändes som en dröm efterråt. Aja gick upp vid kvart i sju iaf då larmet på mobilen ringde. Helt död^^ Gick upp klädde på mig, åt frukost sen gick jag hem till grannen.

Mamman i hushållet förklarade matrutinerna och lite sånt (tack sånt behövdes m tanke på att de va en långdag). Sen efter lite prat och så så åkte hon till jobbet tillsammans med sin man. Innan barnen vaknade startade jag tvn och tittade lite men fick dirr dåligt samvete. Mamma ringde och kolla om jag gått upp, ja bra de fast kanske lite för sent:P hehe..

Sen har det varit bus och stim på låg nivå faktiskt. Jag har läst lite sagor, blivit lite memory och tvtittande, lite kurragömma och blöjbyten och matlagning. Jo men det har gått bra faktiskt. Förutom att minstingen nog saknat mamma & pappa väldigt mycket för jag kunde knappt byta blöja utan att hon grät. men men..

Och nu är jag hemma ska slänga mig på sängen en liten stund hade jag tänkt. Ska tillbaka dit igen runt kvart över åtta och någon timme framåt. Så lika bra att vila lite:P hehe..

Konstig söndag ändå, för det känns som Måndag faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0