Hårvårdsprodukter jag vill ha!


1.
Gör håret fylligare, mer glans och ger liv och näring till håret. 199kronor på Lyko.se

2. Är för mig som är blond. Den hjälper mot friss och torra toppar. Och nog är mina toppar skadade. Dessutom är behållaren bara den söt tycker jag (: Doftar himelsk papaya. Kostar  199kronor på Lyko.se

3.  Spayar man i håret innan man fönar och plattar/lockar håret. Eftersom att jag alltid fönar mitt hår efter jag duschat så tror jag ett värmeskydd som detta skulle vara väldigt händigt.. Kostar 209kronor på Lyko.se

4. Ett glansspay. Ger väldigt fint glans och en sån spayflaska fick jag av min syster i julklapp så egentligen inget jag vill ha (då jag fortfarande har 3/4 flaska kvar) ville bara ha en nr 4 och hittade inget mer speciellt. Men efter alla skyddande produkter kan man behöva en slutprodukt och denna passa perfekt till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0