Jag sov bort solen ):

Jag vaknade till någon gång runt halv nio så såg jag att solen var framme och hoppades att den skulle vara kvar när jag vaknade. Jag sov till halv två och den är borta ): Men what to do?

Magvärk har jag också :S Har varit så jätte länge, att magen är helt uppsvullen med typ "mensvärk" fast det inte är det som spökar. Sen försvinner det och kommer tillbaka så håller det på så. Mami säger att jag nog får gå till läkaren, vet ju inte vad det är. Och är det bara uppsvullnad finns det ju tabletter för det så kanske d äntligen försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0