Klockan är Måndag.

Har suttit vid datorn nästan hela tiden sen jag kom hem. Jag har glott runder på bloggarna, varit inne på BDB och FB där jag varit aktiv nästan hela kvällen. Dock har jag signat ett par bilder så då är jag inte online någonstans förutom MSN. Sen har jag lagt in några bilder på FB men det är inte många. Har flera till att signa och rensa bort innan jag är klar.

Där runt tjugo i tolv slaget gjorde jag min kvällsmat bestående av såna goda mackor (typ vetefyrkanter) med koktägg och kaviar. Så var jag lite social med brushan och My också. Sen har jag suttit här ännu mer.

Väntar på att mami&daddy ska komma hem, men såg nyss på aftonbladet att sista bilden var tagen halv ett så dom kommer nog inte hem på ett tag ändå. Dom har varit på ACDC konsert tillsammans med nextdoor-grannarna. Jag är lite orolig men dom är vuxna människor och klarar sig så jag ska nog ändå gå och lägga mig snart.

Ska även kolla efter något nytt klädersplagg tills på fredag. Får se vad det blir. Kanske bara en ny topp eller något. Aja får se va de blir helt enkelt. Ska upp ett kollage med önskekläder senare. (Ifall jag hittar tillräckligt mycket jag vill ha)

Aja har inte så mycket mer att skriva nu så kan lika gärna säga godnatt, så godnatt&sovgott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0