Lilla rost-dagge har fått en tid.

HAHAHA. Jag ska åka och besiktiga min bil nästa månad. Herregud hur fan ska det gå?

så börjdade inlägget som jag påbörjade för två timmar sen.. Men så kom något ivägen och jag höll på att springa från rummet till köket och vidare till mamma&pappas rum, snackade, skrattade, dividerade, kollade upp, skrev ut besiktningspapper osv i en timmes tid. Så beslutades det att brushan ska följa med mig när besiktningen av Rost-Dagge äger rum för att de ska gå. Menar jag helt själv, nja hade nog aldrig funkat . Jag har aldrig varit på en besiktnings"station" någon gång så this is my first..

Sen tog jag även oskulden av Netto i Pp idag. Skulle köpa lite korv till morgondagen så skulle jag till Netto, tänkte klart åka till Öa där jag alltid är men nej tog de lilla hållet idag. Så körde till banken så syrran kunde ta ut pengar sen in dit.
Första minuset = Parkeringsplatserna är för små, alla bilar hamnar typ en dm utanför.
Sen stanna vi utanför för syrran träffa en gammal klasskompis så vi sa hej och delade några ord sen gick vi in. Hittade dirr, alltså de ser ut nästan precis som i Öa bara de att (första pluset=) Pp's är längre och inte en sån jävla röra som d är i Öa. Tog det plus ett choklad slank med. Sen betalde vi och körde hemåt.

När vi landade hemma så gick töserna & My runt och plockade typ blommor och sånt grönt sak för de ska göras en midsommarstång haha. Ska bli roligt och se resultatet senare (; Aja, kom in och gick på toaletten snabbt som satan sen tog jag luren och ringde Sandra.

Pratade ett tag och skrattade och planerade lite inför morgondagen och sen klassreunionen, vi ska gå minsann. It's gonna be fun (:

Nej nu ska jag checka runt lite, ha de bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0