Min fortsatta dag med Sandra!

Så efter att vi suttit vid datorn, flabbat lite åt slingshot-filmen så tog jag mina grejer och vi gick ut mot bilen. Mobilen ringde och jag skulle precis klicka grönlur när hon la på i mitt öra och tyvärr är jag fattig och inte kan ringa tillbaka. Men men nästa gång ..

Vi tog iallafall och hoppade in i min lilla rost Dagge sen åkte vi hem till Sandra, där var lite folk så vi satt och pratade om lite allt möjligt medans dom fikade sen åkte vi till Klippan för att hämta Sandras bil. Den la av förut idag så vi bogserade bort den till en säkrare plats sen åkte vi hem till henne igen. (Nej jag bogsera självklart inte de va hennes mamma, och tomas satt i andra bilen)

Vi satt lite sega och pratade lite , sen var det faktiskt dags för mig att köra hem igen. Jag är en aning sleden men det kommer säkert ändras snart. Smått hungrig är jag också får se om d finns något att små tugga annars får jag ta jordnötsringarna som är kvar sen igår. hihi..

Men vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0