Onsdag.

Har varit iväg och handlat i HBG med mamma och syrrorna. Åkte och kolla kläder till dom två minsta (först och främst). Jag hitta ett linne och då parfymen och örhänge. Så det känns ganska så bra..

Åkte inom skopunkten och jag fick köpt ett par skor, hade kunnat köpa tre par ifall jag haft pengar men ett par är bättre än inget så nu har jag skor till fredag iallafall (: hihi..

Efter det åkte vi till citygross och där införskaffade jag mig en ny hårfärg så nu kan jag ta den jävla utväxten och utrota den undersommaren (: wihoo. Finally! Köpte dricka som jag öppna direkt efter kassan och kolpade i mig, va riktigt törstig ^^,

Bråk har det varit typ hela tiden, på allvar och på skoj. "roligast" var väl när jag nästan fick näsblod då minisyrran nockade mig i huvudet när jag skulle nypa henne i kinden. Jojo, så va de jag som fick ont och hon som började böla HAHAHA. Normalt!

Nu kom vi nästan precis hem så jag har ju missat nästan hela första halvleken i matchen men det gör inte så mycket. Vi leder ju med 1-0 så det är ju huvudsaken. Så får vi se om de blir fler mål sen, I do hope so (: Aja ska bege mig nu. Men ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0