Så mycket för me-time?

Dirr efter jag skrivit var jag tvungen att köra till Pp och hämta lillasyster A eftersom mamma inte har någon dragkrok på sin bil och jag skulle ha cykeln med hem. Körde sen var det middag ett tag efter det sen skulle jag typ sätta igång Grey's men så kom Sarah & Björn för att plocka upp syrran och fråga om jag ville hänga med bara o titta så jag hakade på..

Var lite dommare, målvakt slash bollkalle och fotograf. Bilderna hittar ni på sarah's blogg för det var ju hennes kamera jag tog bilderna med. Ja och nu är jag hemma trött som bara den och mår inte så himla bra, har en illamående känsla som sitter typ i höjd med där revbenen går ihopa. Mmm kul såhär till helgen.
Men jag undrar om inte allt egentligen bara är "stress"-relaterat. Att jag tänker för mycket ... Ja något är det ..

Och nu vill brushan & My hitta på något, dom ville röka lite vattenpipa men jag orkar inte hålla på med det, så vi får väl se vad som händer. Egentligen vill jag bara lägga mig i sängen och glo på Grey's Anatomy. Det hade varit perfekt..

Aja måste prata lite med daddy nu, trevlig kväll allesammans (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0