Skratt, tårar och kunskap =

Grey's Anatomy, ofc (;

Körde till Pp för att brushan och My behövde cigg så fick köpa ut åt dom. Hälsa på killarna som va utanför, som tur var var alla inne när jag körde, jag blir fortfarande nervös över att börja kör när folk är omkring.. Men det försvinner väl med tiden? I guess.. Om fyra dagar firar jag iallafall två månader (: hihi..

Nu vill jag öppna en cider och lägga mig i sängen och inte lyfta ett finger, men så kul ska vi inte ha de. Nej. Jag ska sätta igång lite Grey's och sen får vi se vad som händer. Ifall jag pillar på rummet eller äter gårdagens popcorn och slappar i sängen. Kvällen vet bara hur de ska bli..

btw så kanske jag ändå blir tvungen att åka till tandläkaren igen ): Det isar mycket mycket i tanden som blev lagad så vet inte om något blivit fel. Tandköttet är lite blodigt och ja löser det sig inte inom nån vecka får jag väl höra av mig och se om dom kan fixa de eller något..

Men nu ska jag bege mig! Godkväll (:
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0