Söndag.

När jag hade ätit middag så gick pappa och dom ut för att fortsätta deras grävande iaf så hörde jag hur dom prata med grannen nextdoor så jag tog på mig en kofta och tog en stol sen stod jag där vid staketet och stod i säkert en timmes tid. Såg på när Emmeli åkte rutshbana, så himla söt när hon vinkar och ännu sötare när hon skrattar (:

Sen skulle dom in och jag med, så såg jag zindy tänkte jag skulle busa med henne såjag tog fart började dribbla med bollen sen när jag skulle skjuta så tappa jag balansen trampar på bollen som flyger åt ena hållet och jag flyger ner i marken och skrapar knäet. Ligger där och skrattar lite sen inser jag att pappa, kurt och brushan står på andra sidan, dom undra nog va fan jag höll på med haha...

Sen har jag mest varit inne och signat bilder och lagt upp på facebook. Ja sen va ju klockan typ kvart-tjugo över fem när jag kom på att fotbollen började fem. Ja som jag sa innan så visste jag inte om jag skulle palla åka iväg. Nu blev de heller inget sånt men får väl sticka nästa gång eller något..

Nu ska jag se klart CSI avsnittet jag startade vid halv två idag.. TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0