Tisdag ala My!

Jag gjorde middag och det blev pommes, bearnaisesås , sallad och biffar. Funkade ju, mättade i varfall och det var väl meningen. Satt och kollade lite tv, fick ta det lugnt i iaf 40 minuter vilket kändes bra. Hade huvudvärk och illamående som inte släppte efter maten heller men jag tänkte ändå sticka till träningen.

Sen blev klockan 18.05 och jag packade ihop mina grejer, gick på toaletten, drack lite vatten sen packade jag och syrran in oss i bilen. Halvvägs till Pp kommer jag på att jag glömt mina tjocka strumpor så jag får vända och gasa satan för att hinna till Statoil halv sju och yes jag kom någon minut innan så de va ju gött!

Hade en jätte roligsak på fotbollsträningen idag, typ tennis/volleyboll fotboll. Ja och "mitt"-lag vann båda omgångarna. Synd annars hade de fått bli en avgörande match. Att vi inte tänkte på de (; hihi..
Sen blev det lite skott på mål, och sen lite spelning men knotten dom åt fan upp en så tillsist sprang dom med bästar med västarna över ansiktet så jag tog upp tröjan och såg typ inte ett skit igenom men va brydde jag mig. JAG VAR FRI FRÅN KNOTTEN (; höhö..

Sen blev det Statoil och kränga glass. Mitt kort funkade inte, bankomaten var tydligen trasig. Tur man har lite myntgömmor i bilen (; hihi. Sen körde jag och lämnade av tjejerna som åkte med mig och sen körde jag hem. Kom hem och mami&daddy var äntingen hemma. Nu står det cider på mitt rum. JIPPY :D

Ett minus med dagen är att jag tycker det är himla tråkigt att vi bara är ett fåtal personer på varje träning ):

Aja nu ska jag tvätta av mig, klä om mig och kasa ner under täcket! Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0