Torsdag!

Så körde ner minisyrran förut till Pp, hon var tvungen att åka inom bibblan och lämna två böcker sen lämna vi henne vid folketspark så hon kunde repetera tillsammans med kören. Efter det gasa jag till Statoil tillsammans med pappa så att jag fick tanka min lilla rost-Dagge <3 (; Så nu kan den gå långt mer än nio mil hihi...

Sen har jag väl inte gjort så himla mycket. Blev iaf snitzel, pommes, bearnaisesås och grönsaker drängta i franskdressing och salladskrydda till middag idag (IGEN, haft de nu tre ggr på kort tid) höhö..

Och nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite efter sex så att jag och syrran kan åka till byn och samlas med dom andra fotbollsnissarna (: hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0