VM-kval ikväll!

Eftersom att det också är nationaldagen för oss idag, så borde Sverige vinna. Om inte för att dom är bäst, så borde ändå DK lägga sig bara för att vara snälla för att vi faktiskt har nationaldag idag (; haha..

Såg inte förra gången dom spelade mot varandra för då satt jag på fest i Kvidinge kommer jag ihåg. Kommer också ihåg att Anna Hedlund var helt inne i spelet och hade någon som ringde och skickade hur det gick. Sen fick man veta att någon dum dansk sprungit ut på planen och tackvare det så vann Sverige matchen (visst kanske inte så rättvist, men livet är så) hihi.. Repris i år? (BTW, undra hur det gick för den dansken som förstörde matchen, kan inte varit lätt alltså)

Zlatan, du vet vad jag tycker. Motbevisa det ikväll så kanske de blir ett steg i rätt riktning ?

men men nog om detta, mer får skrivas efteråt, när man vet hur det gått :D Ikväll blir det Jag, soffan, en skål popcorn och ett svettigt lag med svenska killar. That's my night  (;

När jag sen är kung så är jag nästa Svensson, vem är du? (;
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0