Allmänt trött idag,


ivanliga fall brukar jag vara sleden någon timme efter jag gått upp ur sängen men idag har jag varit helt trött sen sju tidne. Borde kanske tagit vara på de och lagt mig istället men nej inte jag inte..

Kvällen har jag spenderat framför datorn där jag satt mesta dels vid facebook då jag tycker de är kul att samla vänner från hela världen på en sida, that's good (: Så snacka jag lite med Sandra men något problem med telefonen så kunde inte snacka mer sen, jag ringde upp men hon hörde inte mig även fast jag hörde hennes hallå? höhö ..
Jaja sen blev det soffan och kolla film med syrran och nu skulle hon sova och jag hade väl egentligen tänkt typ sova också. Men nu känner jag att det är för varmt på rummet för att d nånsin ska gå.

Säkerligen en 30grader här inne, och de får mig såklart bara att tänka utomlands. Speciellt Ayia Napa. Herregud.

Nej imorgon blir det upp, duscha, middag, ut med zindy, stressa, fixa dricka, packa ihopa kläder och grejer, dra till sandra, förfesta hos lollo, dra till bahnhof och ha kul. Inte varit där på två år så de ska bli spännande. Får hoppas d blir skoj då (:

Men ta hand om er så hörs vi för nu orkar jag inte sitta här mer (; Godnatt om vi inte hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0