Ännu en kväll utan vatten,

haha va ganska kul och höra syrrans gnäll också, för på henne lät de som världen skulle gå under men jag tycker dock inte att det är såå farligt, fast jag är ju heller inte så förtjust i vatten (dricka) , och brukar inte duscha på nätterna så jag överlever nog tror jag.. Men innan idag som hon nämnde också så såg jag att vattnet va missfärgat i toastolen, mysigt sånt ju. Detta kanske kommer förvärra mitt tycke om vatten, kanske jag kommer bli äcklad och aldrig dricka de igen?
Tyckte verkligen inte om vatten innan, sen lärde jag mig dricka de när jag va bakis och gillar faktiskt bubbelvatten ganska mycket. Bubblar härligt i kistan (; höhö...

Blev aldrig något tvtittande innan, eller jo lite sen fick jag popcorn vid min nya visdomstand så höll på med en tandpetar i evigheter sen satte jag mig här igen, jag gillade inte Trollkarlens hemligheter så där jätte mycket. Man fattar ju att allt är fejk och hur kul är tricken då.. Njae, men nu väntar jag på att syrran ska komma ner igen så får vi se va vi glor på.

Sen får jag slå i gång 'Andra Avenyn' skulle jag tro, för mycket filmer på datorn har jag inte och inatt funka inte piratebay så kanske d ligger nere nu då, har inte vat och kollat igen. Ska väl göra de senare, har lite serieavsnitt som har släppts men jag inte har som jag skulle vilja ha.. Aja dagens i-lands problem i guess...


Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket :) den värmde. ja de e fint, och valt med omsorg :)

2009-03-04 @ 00:13:30
URL: http://saarathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0