Bra tänkt!

  
Aimiee & Arie.

Jag håller på att glo igenom platsbanken efter jobb, inte för jag brukar hitta något men iallfall.
Så gick jag också in på facebook och skrev till Aimiee som jag jobbade för i Bulgarien ifall hon och hennes kille Arie inte kunde skriva något om min jobb insats, då har jag ju även något som backar upp min story. För annars kunde man kanske lika gärna bara hittat på allt de där, så ja , kanske d kunde hjälpa en att få ett jobb. I don't know, men värt ett försök iaf (:

Nyser fortfarande så d river i hela halsen, kul och nysa upp slem också då. mmm yammi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0