Breaking news..

För ungefär 1½ timmesen bestämde jag mig för en sak, ifall att jag inte skulle få jobba i sommar då ryker mitt hår.  Då lovar jag att jag klipper av det, MEN skulle jag då åka iväg och jobba så tar jag de när jag kommer hem istället.   Vet inte vilket jag vill helst (x skoja, klart fan jag vill ha ett jobb! (:

Nu håller jag, brushan och My på att spela monopol, har hållt på sen åtta typ så snart är de väl dags att sluta. Jag leder stort, har nog alla 10 000kr plus fem streck som räknas som 10tusningar för dom är slut i banken höhö. It's fun (;
Sen ska vi spela lite yatzy ..

Imorgon ska jag köra lite till med pappa, sen ska jag även stå för middagen imorgon så blir samma specialare som jag bjöd Anna och Johanna på när vi hade tjejkväll. Fylldbaconlindad fläskfilé med bearnaisesås och klyftpotatis (eller något liknande) mums va gott ((:

Nu rinner coca colan igenom så hörs kanske senare

xox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0